شرکت ها

حبیبی مدیر بخش تبلیغات شرکت بروکس در گفت‌وگو با «صما»:

چرایی مخالفت با طرح دکتر بروکس

حبیبی مدیر بخش تبلیغات شرکت بروکس بابیان اینکه این شرکت از سال ۹۳ به‌صورت تخصصی در بخش لامپ‌های ال ای دی کار می‌کند. گفت: ما در سال ۹۴ طرح دکتر بروکس را به‌صورت پالیوت در تهران اجرا کرده‌ایم.

وی گفت: طرح دکتر بروکس، طرح جمع‌آوری لامپ‌های کم‌مصرف فرسوده مورداستفاده مردم و جایگزینی آن با لامپ LED یارانه‌ای بود که برای اولین بار در ایران به ابتکار بروکس به اجرا درآمد. این طرح با مشارکت حدود ۲۰۰ فروشگاه الکتریکی منتخب تهران و برای مدت سه ماه به مرحله اجرا گذاشته شد و به دلیل استقبال در استان تهران در استان‌های دیگر، مانند استان آذربایجان غربی نیز اجرا شد.

وی گفت: در این طرح انواع لامپ‌های کم‌مصرف سالم، فرسوده و سوخته، تنها با شرط سالم بودن حباب شیشه‌ای لامپ، از مصرف‌کننده دریافت و در قبال آن‌یک لامپ ۱۲ وات یا ۱۰ وات یا ۸ وات LED بروکس به‌صورت یارانه‌ای تحویل داده می‌شد.

حبیبی بابیان اینکه متأسفانه این طرح از سوی تولیدکنندگان لامپ‌های کم‌مصرف و برخی از ارگان‌ها به چالش کشیده شد گفت:

چراکه لامپ‌های ال ای دی به‌واسطه طول عمر بالا، ایمنی و سلامتی، بهینه بودن مصرف انرژی برتر از لامپ‌های کم‌مصرف است.و این موضوع به ضرر تولید کنندگان لامپ های کم مصرف تمام میشد.

وی گفت: در حال حاضر شرکت بروکس تولیدکننده لامپ‌ها و چراغ‌های ال ای دی است.

حبیبی بابیان اینکه محصولات بروکس در مصرف برق، دی‌اکسید کربن، جلوه و زباله خطرناک کاملاً بهینه است گفت: شما با مصرف لامپ‌های ال ای دی و مقایسه قبض پرداختی می‌توانید تفاوت کمی و در بخش کاهش زباله‌های خطرناک و جیوه تفاوت کیفی را ملاحظه کنید.

شایان‌ذکر است: شرکت «بروکس» (Burux) یکی از تولیدکنندگان انواع چراغ‌ها و لامپ‌های LED محسوب می‌شود. این شرکت با شعار «نور سالم است» محصولات خود را تولید می‌کند و بر عدم استفاده از عناصری مانند سرب و جیوه که برای سلامتی انسان مضر هستند، تأکید دارد. کیفیت محصولات این شرکت با بسیاری از برندهای اروپایی و آسیایی قابل رقابت است و خدماتی گسترده‌ای را در تهران و ۳۰ استان دیگر در ایران ارایه می‌دهد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا