نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام‌ مهندسی تهران اعلام کرد:

۴ ناظره شدن ساختمان‌ها به زودی اجرایی می شود/ اعضای سازمان قانون و شفافیت را مطالبه کنند

رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران با اعلام اینکه به ‌زودی شاهد ۴ ناظره شدن ساختمان‌ها خواهیم بود گفت: موضوع ۴ ناظره شدن ساختمان ها به‌ زودی مصوب و عملیاتی خواهد شد.

رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران با اعلام اینکه به ‌زودی شاهد ۴ ناظره شدن ساختمان‌ها خواهیم بود گفت: موضوع ۴ ناظره شدن به‌ زودی مصوب و عملیاتی خواهد شد.

به گزارش «صما» سعید سعیدیان، با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این خبرهای خوب دیگری نیز در راه است که نوید روزهای بهتری را برای سازمان می‌دهد.

سعیدیان همچنین با بیان اینکه باید با تلاش قانون گرایی و شفافیت را در سازمان برقرار کنیم گفت: از اعضای سازمان می‌خواهیم که قانون و شفافیت را مطالبه کنند چراکه در سایه شفافیت می‌توانیم سازمانی در شان اعضا داشته باشیم.

وی افزود: در شرایط شفافیت نواقص و معایب را می‌بینیم که نتایج مثبتی دربر خواهد داشت و باعث می‌شود اشتباهات سهوی و تعمدی کاهش یابد. البته ممکن است در شرایط شفاف سازی عده‌ای ناراضی باشند، اما لازم است اعضا در کنار یکدیگر قرار بگیرند و این موضوع را مطالبه کنند.

سعیدیان با بیان اینکه امروز شرایطی در جامعه وجود دارد که سازمان نیز از آن مستثنا نیست و باید برای حفظ آرامش به یکدیگر کمک نماییم، افزود: به دنبال یک فضای آرام و تعاملی هستیم. ممکن است اعضای هیأت مدیره اختلاف‌نظرهایی با یکدیگر داشته باشند اما باید در یک فضای تعاملی و بدون تنش، مشکلات حل‌وفصل شوند.

وی ضمن اشاره به خدمات و فعالیت‌های سازمان، در مورد عملکرد معاونان و کارکنان سازمان گفت: از ابتدای سال به تمام معاونان سازمان تأکید کردم موظف به گزارش ماهانه هستیم و همان‌گونه که اعضا ملاحظه کردند این اطلاعات توسط معاونان ارائه شده و بر روی سایت و کانال سازمان به‌صورت کاملاً منظم و شفاف قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران ادامه داد: ممکن است خطاهایی وجود داشته باشد اما در مورد مشکلات و خطاهای سازمان‌یافته هیچ عقد اخوتی با هیچ‌کس نبسته‌ام و نشان داده‌ام با متخلف برخورد می‌کنم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا