مسکن و ساختمان
موضوعات داغ

پژمان جوزی، سازنده منتخب تهران :

تامین ۱۰۰ هزارواحد نهضت مسکن ملی توسط سازندگان برخوردار

چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان برای پنجمین بار در منطقه یک تهران ۱۰ ابان ماه با همت مجتمع رسانه ای صما برگزار شد.

در ابتدای برنامه پژمان جوزی سازنده منتخب تهران بیان کرد: سازندگان از مدیران دولتی و شهری تنها درخواستی که برای حل بحران مسکن دارند کاهش هزینه های اخذ جوازهای ساخت است تا بتوانیم هر یک از سازندگان برخوردار ۵۰۰ واحد مسکونی بسازند. او افزود طبق نص صریح قانون اساسی تهیه مسکن مناسب وظیفه دولت است.

این سازنده منتخب افزود: من در اینجا به‌عنوان نماینده جمعی از سازندگان برتر ساخت‌وساز کشور اعلام آمادگی می‌کنم که بدون وام و زمین و تنها با تسهیل شرایط، ساخت بخشی از پروژه نهضت ملی مسکن را بر عهده بگیریم.

اگر امروزه فهرست بلندبالایی از بلندمرتبه‌سازی‌های غیرایمن داریم که مایه دردسر برای شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی شده است، مقصر اول و آخر آن سازمان نظام مهندسی است. وی در ادامه در خواست اصلاح ساختاری سازمان نظام مهندسی را نیز مطرح کرد تا وضعیت نظارت نیز بهتر شود.

این اجلاس  ۱۰ , ۱۱ ابان  به همت مجتمع رسانه ای صما برگزار شده است و طی ان پنل های مختلف تخصصی ارزش افزوده در پروژه های برتر با حضور معماران و سازندگان برگزار شد. همچنین نمایشگاه اثار برتر منطقه یک با عنوان تقاطع و نمایشگاه معماری درون و بیرون  و نمایشگاه اخرین فناوری های صنایع ساختمانی نیز برپا بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا