حمل و نقلدانشنامه ساخت و سازشرکت هاشهرمجله ساختمانمسکن و ساختمانمعمارینظام مهندسی

در راستای هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان:

 هتل اسپیناس میزبان “۱۰۰ تاثیر گذار” صنعت ساختمان می شود

هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان با ارائه لیست ۱۰۰ تاثیر گذار «Influencers» در صنعت ساختمان در پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش صما، این اجلاس در تاریخ ۲۶ بهمن ماه توسط «مجتمع رسانه ای ساختمان – صما» در هتل اسپیناس تهران با حضور سه هزار نفر از اعضای صنعت ساختمان برگزار می‌شود.

 این رویداد با معرفی صد تاثیرگذار برجسته از شخصیت‌ها و شرکت‌هایی که در ارتقاء و تحول این حوزه نقش داشته‌اند و به بهبود کیفیت زندگی و توسعه پایدار شهرها کمک کرده‌اند، می‌پردازد.

شایان ذکر است که این اجلاس امسال با هدف ایجاد گفتمان در میان اعضای صنعت ساختمان در کلان شهرهای اصفهان، مشهد، تهران، تبریز و شیراز برگزار شد و در آخرین دوره خود به مناسبت جشن آخر سال صنعت ساختمان در روز ۲۶ بهمن در هتل اسپیناس با برنامه‌های متنوع که محوریت آن بر معرفی بزرگان صنعت ساختمان با دو رویکرد مسئولیت اجتماعی و کارآفرینی است، برگزار خواهد شد.

در این مراسم، افراد و نهادهای تاثیرگذار با توجه به نوآوری، پایداری و رهبری در تدوین استانداردها و پروژه‌های ممتاز برای توسعه سالم صنعت ساختمان معرفی خواهند شد. همچنین در این مراسم از تندیس تاثیرگذاران «Influencers» صنعت ساختمان نیز، رونمایی خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم از افراد و شرکت‌هایی که در ایفای مسئولیت اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته‌اند، نیز تجلیل خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در جمع آخر سال صنعت ساختمان به آدرس https://www.samair.ir/r17/ مراجعه کنند.

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا