شهرمسکن و ساختمانمعمارینظام مهندسی

در هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان مطرح شد:

برگزاری گردهمایی های صنعت ساختمان،عامل اصلی توسعه و پیشرفت این صنعت است

ایرج رهبر، رئیس هیئت‌مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران: چنین برنامه‌هایی با نگاه تخصصی باید روندی رو به رشد چه در تعداد برگزاری و چه کیفیت‌ داشته باشد، زیرا این هماهنگی‌ها و برنامه‌ها عامل اصلی توسعه و پیشرفت این صنعت هستند.

ایرج رهبر، رئیس هیئت‌مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان تهران، و همچنین رئیس کمیسیون عمران و احداث اتاق بازرگانی استان تهران، به اهمیت هماهنگی و همکاری در توسعه و پیشرفت صنعت ساخت‌وساز اشاره کرد و اظهار داشت: “امیدوارم که این هماهنگی‌ها روزبه‌روز بیشتر و باکیفیت‌تر شود، زیرا این هماهنگی‌ها عامل اصلی توسعه و پیشرفت این صنعت هستند.

وی در ادامه افزود: ما نیز در جایگاهی که در این صنعت ایستاده‌ایم، سعی می‌کنیم طرح‌های حمایتی را در کشور رونق دهیم به‌طوری‌که اتاق بازرگانی استان تهران در جنوبی‌ترین نقطه تهران یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های کشور را به نام بیمارستان بازرگانان احداث کرده است، این بیمارستان با حضور پزشکان باتجربه، خدمات رایگانی را در اختیار مردم قرار می‌دهد. همچنین، در برنامه‌های ملی چون مسکن حمایتی تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر، بازوی قدرتمند دولت‌ها بودیم. بنابراین، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در راستای خدمات‌رسانی به مردم عزیزمان اقدام کنیم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا