۱۰:۵۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - 01 March 2020
کد خبر: ۵۴۵۱۱
در حالی که مدیرکل راه و شهرسازی مازندران عنوان کرده «فاز اول طرح مطالعاتی اتصال مترو پردیس به پلور در شهر آمل تا پایان امسال نهایی شده و برآورد می شود با مثبت بودن ارزیابی مطالعاتی این پروژه بزرگ عمرانی حداکثر در یک پروسه زمانی پنج ساله خاتمه یابد»
تعدای از شهروندان معتقد هستند، این طرح فقط با فشارهای سیاسی و به نفع جمع بسیار کوچکی اجرا می‌شود و البته ابداً پنج ساله ساخته نخواهد شد.
مخالفان این طرح همچنین ‌با تاکید بر این‌که این پروژه به طول 120 کیلومتر به اندازه پروژه ملی و حیاتی چابهار زاهدان مشهد به طول 1400 کیلومتر بودجه‌ لازم دارد، اظهار ‌می‌کنند:این طرحی نه نفع ملی دارد و نه حتی اولویت منطقه‌ای و دلیلش هم جنس بافت شمال کشور است.

به اعتقاد این مخالفان در شمال کشور شهرها به فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند و جمعیتی که به شمال و مازندران می‌روند در تمام این شهرها و به پهنه مازندران پخش می‌شوند حال اگر مترو تا آمل رفت، مسافران مترو با ساک و چمدان‌‌های خود در آمل از مترو پیاده می‌شوند، آنها از آمل چمدان و ساک به دست، چگونه به چند شهر مقصد در مازندران پهناور بروند درحالی‌که سیستم حمل مسافر درستی به شهرهای بزرگ مازندران وجود ندارد؟

برچسب ها راه ، مسکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
r_sar پربحث ترین r_sar
r_sar دیگر اخبار گروه r_sar