معاون فنی راه آهن کشور گفت: به دلیل حجم انبوه بار و ترددات در بخش میانی کشور پروژه دو خطه کردن آن محدوده در دست اقدام است.
محمد زاده اظهار
کرد: با عنایت ویژه دولت تدبیر و امید برای توسعه شبکه حمل و نقل ریلی در طول دو
سال گذشته نسبت قابل توجهی افزایش اعتبار را برای توسعه حمل و نقل ریلی برای
افزایش راندمان شبکه ریلی کشور شاهد بوده ایم.
وی تصریح کرد:
کمیته های متعددی برای استفاده حداکثری از شبکه ریلی تعریف شده است.
معاون فنی راه آهن
کشور با بیان اینکه سال مالی جاری سالی سخت بوده خاطر نشان کرد: امیدواریم با
منابع موجود بتوان به وظایف خودعمل کنیم.
او ادامه داد:
اتصال شبکه ریلی به زاهدان تا مرز با مشکلات متعددی افتتاح و به بهره برداری رسید
که در ابتدا ساعت سیر نزدیک به ۲۲ ساعت رسیده که هنوز باید کاهش یابد.
وی خاطر نشان کرد:
تا قبل از پایان دولت زمان سیر را باید به زمان مناسب تری رساند.
محمدزاده عنوان
کرد: برای رفع مشکلات شبکه ریلی کرمان –زاهدان، راه آهن تقبل کرده طرح عمرانی که
براساس آن پروژه شروع شده به راه آهن برگردد.