مدیر فروش و توسعه بازار شرکت پرشین استونیت در گفت و گو به «صما»:
محصولات ما کپی برابر اصل محصولات طبیعی است

مدیر فروش و توسعه بازار شرکت پرشین استونیت با بیان اینکه این گروه از سال ۸۸ فعالیت خود را در زمینه تولید دیوار پوشهای دوجداره و سقفهای کاذب دوجداره شروع کرده است، گفت: ازجدیدترین محصول شرکت پرشین استونیت در نمایشگاه صنعت ساختمان96 رونمایی شد از آن و اکنون دو سال است که این محصول در بازار به فروش میرسد.
امید انصار پور درباره مزایای این محصول گفت: محصولات پرشین استونیت را می توان با سنگ طبیعی قیاس کرد چون طرحهایی که روی آنها کار میشود، بیشتر طرحهای سنگهای لوکس و معروف دنیاست اما در طرحهای چوبی نیز تولید میشود.
وی ادامه داد:خود محصول به صورت اسلب یک متر و بیست، دو متر و هشتاد در ضخامتهای سه میلیمتر تولید میشود و مزیت آن نسبت به محصولات دیگر وزن کم، سرعت زیاد اجرا، ماندگاری، عایق صوت و ضد آب، ناقل حرارت، ضد باکتری، قابل شستشو و تنوع آن است.
مدیر فروش و توسعه بازار شرکت پرشین با بیان اینکه اساس این تکنولوژی، اکستروژن است که آلمانیها مبدع آن ; بوده اند گفت: سال ۲۰۱۴ چین تحولی در این تکنولوژی ایجاد کرد و این محصول را به سطحی رساند که در دنیا به اسم مارول شیت شناخته میشود اما ما پس ازدریافت تکنولوژی از چینیها متوجه یکسری باگ در آن شدیم که آن را بومیسازی کردیم.
وی با بیان اینکه به عنوان تنها شرکت تولیدکننده این محصول که لمینیشن را روی آن اضافه کرده، در خاورمیانه شناخته می شویم. گفت: اکنون به کشورهای حوزه خلیج فارس، قطر، عراق، ترکیه، آذربایجان و بخشی از اروپا صادرات داریم.