مسکن و ساختمان

۵۱ سال حبس برای کارمندان رشوه بگیر شهرداری

دادستانی شهریار برای متخلفین شهرداری، حکم‌های سنگینی صادر کرده است. یکی از اصلی‌ترین معضلات شهری، تخلف بازرسان و پلیس‌های ساختمانی است که بعضا رشوه می‌گیرند تا تخلفات ساختمانی را گزارش نمی‌دهند.

حمید عسکری پور ، دادستان شهریار در مورد تخلفات این نیروهای شهرداری چنین گفت: برای شش نفر از پلیس‌های ساختمانی شهرداری شهرستان شهریار به جرم ارتشاء و رشوه گیری، حکم محکومیت ۵۱ ساله حبس، ضبط اموال، جزای نقدی و البته انفصال از مشاغل دولتی صادر شده است.

دادستانی شهریار در ادامه چنین بیان کرد: بعد از صدور حکم محکومیت شهردار شهریار و دیگر متهمان مربوط به پرونده ی شهرداری این شهر، چند روز پیش نیز برای شش نفر دیگر از کارمندان این شهرداری قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست متهمان صادر شد. این متهمان به عنوان پلیس ساختمانی فعالیت می‌کردند. قرار جلب به دادرسی این متهمین بعد از انجام یک سری تحقیقات اولیه و تعقیب آن‌ها صادر شده است.

حمید عسکری پور اظهار کرد: حکم صادر شده توسط دادگاه برای این متهمین‌، شامل ۵۱ سال حبس‌، ضبط اموال‌، پرداخت جزای نقدی برابر با وجوه دریافت شده به عنوان رشوه و انفصال از مشاغل دولتی است.

در نهایت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تاکید نمود که حکم صادر شده‌، قابل تجدیدنظر خواهی در دادگاه‌های صالحه است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا