شهر

آغاز موج تغییرات مدیران شهری

بر اساس اعلام سخنگوی شهرداری تهران، در آستانه یک‌‌‌سالگی فعالیت دوره فعلی مدیریت شهری، تغییرات در مدیران عامل شرکت‌ها کلید خورده است.

به گزارش صما و به نقل از «دنیای‌اقتصاد»، شهردار تهران در حکمی مدیرعامل شرکت بهره‌‌‌برداری متروی تهران و حومه را تغییر داد و حامد عباسی را با حکم «سرپرست»، جایگزین مهدی شایسته اصل کرد. عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به خبر این انتصاب، از تغییر مدیران عامل برخی شرکت‌ها و شهرداران مناطق ظرف روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد: همزمان با اولین سالگرد مدیریت جدید شهری، تحول در مدیران ارشد به طور جدی از طرف شهردار پایتخت پیگیری می‌شود.

اولین تغییر مدیریتی در سالگرد حضور شهردار تهران در ساختمان بهشت در حالی صورت گرفته که شایسته اصل نیز منصوب دوره فعلی مدیریت شهری بود و از اول آذر ۱۴۰۰ با حکم شهردار تهران به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌‌‌برداری مترو فعالیت خود را آغاز کرد. او فقط ۹ ماه سکان مترو را به دست داشت و اکنون همزمان با یک‌‌‌سالگی دوره حضور علیرضا زاکانی در شهرداری تهران، کرسی مدیریت را به سرپرست جدید شرکت سپرده است. به گفته مطهرخانی، برای همه معاونان، روسای سازمان‌ها و شهرداران مناطق که در این دوره مدیریت شهری منصوب شده‌‌‌اند، احکام یکساله صادر و تمدید آن منوط به ارزیابی عملکرد آنها شده است. محمدخانی با بیان اینکه ارزیابی مدیران، سنجش و پایش برنامه‌‌‌ها و همچنین میزان رضایت مردم از حوزه عملکرد آنها در بخش‌‌‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: این تغییرات در مرحله اول در لایه مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها با اولویت اصلی‌‌‌ترین مطالبه مردم که حمل‌ونقل شهری است، اتفاق خواهد افتاد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا