نظام مهندسی

حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان:

نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان اعلام شد

مقام مسئول وزارت راه از انتشار نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسی در ۷ رشته خبر داد و گفت: پاسخنامه تشریحی سئوالات با هدف آموزش و شفاف‌سازی در دسترس است.

 حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان اظهار کرد:‌ نتایج آزمون ورود به حرفه ۷ رشته مهندسی، کاردان‌های فنی در ۶ رشته و معماران تجربی از طریق سایت معاونت مسکن و ساختمان برای متقاضیان قابل دریافت است. 

وی با یادآوری اینکه این دوره از آزمون‌ها به شکل تستی و در ۷۱ شهر ( ۹۲ حوزه امتحانی) برگزار شد، افزود: به منظور رعایت حقوق داوطلبان و شرکت‌کنندگان تمامی اعتراض‌ها دریافت و تک تک آنها بررسی و اصلاحات لازم برای آنها انجام شد.

مانی‌فر تصریح کرد: در مورد آزمون طراحی معماری تاکنون تصحیح بیش از ۶۰ درصد دفترچه‌ها انجام شده است. مقرر شده نتایج آزمون طراحی معماری اواخر مردادماه طبق وعده قبلی،‌ اعلام شود.

وی از انتشار پاسخ‌نامه تشریحی سئوالات آزمون ورود به حرفه مهندسی برای تمامی رشته‌ها توسط مرجع برگزار کننده آزمون با هدف شفاف‌سازی و تاکید بر جنبه آموزشی آن برای سومین بار، تاکید کرد و گفت: با این‌کار علاوه بر آنکه داوطلبان منابع آزمون را پیدا می‌کنند، راه حل صحیح سئوالات را نیز خواهند یافت.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: امسال برای برگزاری سه دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی و برنامه‌ریزی شد. یک دوره آن اواخر اردیبهشت برگزار شد. دوره دوم در مهرماه و دوره سوم در بهمن یا اسفندماه برگزار می‌شود.

منبع تسنیم

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

  1. سلام وزارت راه شهرسازی سامانه کشوری سپامک رو راه اندازی کرده تا مهندسین اینترنتی پروانه اشتغال خود رو اخذ نمایند با تشکر از آنها ولی مشکل اینه که این سامانه اولا نشون نمیده چند درخواست جلوی درخواست ما وجود دارد و نیز این سامانه باید برای رسیدگی به هر درخواست یک تایم مشخص کنه مگه کنترل چند برگ کاغذ بیشتر از ۱۰دقیقه طول میکشه چرا کارمند باید بتونه هر کار دلش خواست انجام بده و جواب درخواست ها رو نده باید بعد از زمان مشخص شده اگر کارمند رسیدگی نکرد مجازات بشه همان طور که ما مهندسین اگر طبق مقررات عمل نکنیم مجازات میشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا