شهرمسکن و ساختمانمعمارینظام مهندسی

مالک و موسس گروه هتل‌های اسپیناس:

یازده بار شکایت میرسلیم بابت ساخت هتلی بزرگ تر از اسپیناس

علی‌اصغر امیری مالک گروه هتل‌های اسپیناس گفت: هشت سال برای دریافت مجوز هتلی بزرگ‌تر و مدرن‌تر از اسپیناس پالاس در منطقه ولنجک تهران انتظار کشیدیم و با موانع متعدد مثل سنگ‌اندازی مصطفی میرسلیم روبرو شدیم اما مصمم هستیم هتلی مجلل‌تر از هتل‌های دبی و ترکیه در تهران بسازیم.

به گزارش صما، امیری با توجه به فقدان موجود چنین بناهایی در شهرهای ایران بخصوص پایتخت اشاره داشت و افزود: عاشقان رونالدو برای دیدار با او به هتل هجوم آوردند و به ابنیه و امکانات هتل خسارت زیادی زدند که هنوز به‌طور کامل ترمیم نشده است.

مقصر خسارت‌ها و اتفاقاتی که مشتاقان رونالدو در هتل اسپیناس رقم زدند جوانان نبودند زیرا آنها برای مختصر دلخوشی و شادی به هتل سرازیر شده بودند، جوانان عاشق جشن و شور و شادی هستند اما چنین امکانی برایشان فراهم نیست.

گفتنی است هتل‌های ترازبالا نقش بسیار مهمی در توسعه صنعت گردشگری و اقتصادی یک منطقه ایفا می‌کنند و به‌عنوان یک عامل کلیدی در رشد و پیشرفت محلی و منطقه‌ای تلقی می‌شوند این بناهای ماندگار از چندین جهت در توسعه تأثیرگذار هستند ازجمله: جذب گردشگران بین‌المللی، ایجاد اشتغال، ارتقاء سطح خدمات، تأثیر مستقیم و غیرمستقیم بر اقتصاد و تأثیر بر توسعه محلی

حال این سؤال ایجاد می‌شود که چرا یکی از مهره‌های تأثیرگذار سیاسی باید در راستای ساخت این مجموعه مقاومت کند؟

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا