شرکت ها

همایش سالانه نمایندگان فروش و خدمات تهویه مطبوع صنعتی، تهران – اسفند ۱۴۰۲

همایش سالانه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران به‌ منظور گرامیداشت همکاری منسجم نمایندگان با این مجموعه و ارائه چشم‌انداز همکاری طولانی مدت، اسفند ۱۴۰۲ در سالن همایش زرین هتل پارسیان آزادی تهران با حضور نمایندگان رسمی، مدیران ارشد و همکاران مبتکران گلدیران برگزار شد. در این همایش، عملکرد شرکت مبتکران گلدیران در سال ۲۰۲۳ بررسی و برنامه‌های سال ۲۰۲۴ ارائه گردید.

اهداف فروش

در ابتدای مراسم، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی، در حضور جناب آقای مجید معینی مدیر عامل محترم شرکت مبتکران گلدیران و مهمانان گرامی، مدیران مجموعه در خصوص آخرین دستاورد‌های محصولی، ساختار‌های اجرایی و عملکرد بازاریابی سالانه‌ی شرکت توضیحاتی ارائه کردند. همچنین درباره طرح‌های توسعه شرکت در آینده، بررسی راهکارهایی جهت افزایش روابط فی‌مابین نمایندگان و شرکت، توسعه و بهبود شبکه فروش و خدمات پس از فروش گفتگو شد.

در ابتدا جناب آقای احسان مردانی، رئیس واحد بازاریابی، به بررسی برنامه‌های اجرا شده در سال ۲۰۲۳ و اهداف توسعه بازار پرداختند. همچنین تاکید بر نقش برنامه‌های بازاریابی در دستیابی به اهداف شرکت و تعامل با نمایندگان در سال ۲۰۲۴ نیز مشخص شد.

در بخش‌ بعدی، آقای مرتضی اسماعیل‌زاده، مدیر فروش بخش CAC (تهویه مطبوع صنعتی) به معرفی محصولات جدید و مراحل پیشرفت پروژه‌ها پرداختند.

ایشان در زمینه اهداف مجموعه در افزایش رشد حجم فروش در سال ۲۰۲۴ نیز برنامه‌های خود را ارائه کرد.

معرفی VRF جی پلاس و VRF V8 مدیا، محصولات جدید شرکت مبتکران گلدیران نشان از توسعه و نوآوری در زمینه تهویه مطبوع داشته و باعث افزایش توجه نمایندگان محترم به محصولات خواهد شد.

در بخش دیگری از این برنامه جناب آقای مهندس بردیا فیضی، مدیر نصب و خدمات، به جزئیات خدمات پس از فروش و ارتقاء کیفیت در این زمینه پرداخته و با تأکید بر نقش این خدمات در رضایت‌مندی مشتریان توضیحات لازم را ارائه کردند.

در پایان همایش با اهداء هدایایی به رسم یادبود به نمایندگان برتر در حوزه فروش و خدمات پس از فروش شرکت مبتکران گلدیران از این عزیزان تقدیر و قدردانی شد. شایان ذکر است همایش سالانه نمایندگان آرین دیزل همه ساله با حضور نمایندگان رسمی فروش و خدمات پس از فروش برگزار می‌گردد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا