گفتگوی استودیو صما با محمود ایلیات مدیر کل فروش شرکت تهویه گلدیران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
فناوری، خدمات و مدیریت انرژی؛ گلدیران ، 25 سال اعتماد
مدیر کل فروش شرکت تهویه مبتکران گلدیران میگوید موفقیت در صنعت تهویه مطبوع نیازمند مدیریت انرژی، فناوریهای نو و خدمات پس از فروش قوی است. محمود ایلیات با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در شرکت مبتکران گلدیران، تأکید میکند که چالشهای اقتصادی، استانداردهای سختگیرانه و کاهش برق مصرفی، سازندگان را به سمت فناوریهای پیشرفته و خدمات پس از فروش قوی هدایت کرده است. محمود ایلیات، مدیر کل فروش شرکت تهویه مبتکران گلدیران، از سال 1389 در صنعت تهویه مطبوع خانگی فعال بوده و تجربهای طولانی در مواجهه با چالشهای این بازار دارد. او معتقد است که مهمترین چالش پیش روی تولیدکنندگان و واردکنندگان، کاهش برق و حاملهای انرژی است که استفاده از کمپرسورهای اینورتر را اجتنابناپذیر کرده است. او استانداردهای سختگیرانه و نیاز به رعایت اصول محیط زیستی را از دیگر چالشهای مهم صنعت میداند و میگوید: «شرکتهای موفق باید بتوانند محصولات سازگار با محیط زیست و با کیفیت بالا عرضه کنند. مبتکران گلدیران در این زمینه پیشگام بوده است.» ایلیات همچنین بر چالشهای اقتصادی ناشی از نوسانات بازار ارز و اهمیت خدمات پس از فروش تأکید کرده و توضیح میدهد: «شرکتهای پیشگام آنهایی هستند که بتوانند کالاهای خود را با خدمات پس از فروش مناسب ارائه دهند. گلدیران طی 25 سال گذشته توانسته اعتماد مردم را جلب کند.» او با اشاره به توانایی شرکت در تطبیق محصولات با شرایط آب و هوایی مختلف ایران میگوید: «ما توانستهایم برای مناطق گرم و خشک جنوب و مناطق دیگر، محصولات مناسب ارائه کنیم و سهم حدود 25 درصدی بازار تهویه مطبوع خانگی را به خود اختصاص دهیم.» ایلیات در پایان از حمایت هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت قدردانی کرده و تأکید کرد: «اعطای اختیار تصمیمگیری در زمینه فروش محصولات جی پلاس، به ما کمک کرده تا سهم بازار خود را بهخوبی مدیریت کنیم.»




