شرکت ها

پایان بزرگ‌ترین رویداد صنعت ساختمان کشور

رونیکس، یکه‌تاز صنعت ابزار در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در تاریخ ۱۵-۱۲ مرداد ماه برگزار شد. استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان رونیکس از غرفه این برند در سالن ۴۰ نشان داد که چرخ صنعت ساختمان و هیچ صنعت دیگری بدون ابزار باکیفیت نمی‌چرخد.

در این نوشتار به نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و مسیری که رونیکس از آغاز تا پایان راه طی کرد، می‌پردازیم.

طراحی غرفه رونیکس، تجلی مشتری‌مداری

غرفه رونیکس با هدف احترام به مخاطب، با همکاری یکی از برترین شرکت‌های سازنده غرفه‌های بزرگ نمایشگاهی و با تلاش‌های شبانه‌روزی صدها نفر ساخته شد؛ غرفه‌ای به سبک و سیاق یک رویداد ساختمانی بزرگ و با مساحت بیش از ۱۰۰۰ متر برای میزبانی از خیل جمعیت بازدیدکننده.

رونیکس با نورپردازی حرفه‌ای، مکان‌یابی دقیق ویدئو وال‌ها و تعبیه بخش‌های مجزا برای خدمات منحصربه‌فرد خود، تدابیر هوشمندانه‌ای را برای دستیابی به حداکثر کیفیت در ساخت غرفه به کار برد. همچنین، با همکاری یکی از برترین صدابرداران عرصه موسیقی کشور، فضای متفاوتی را برای بازدیدکنندگان طراحی کرد تا صدای این غرفه، مهندسی شده و اصولی باشد.

رونیکس از فضاهای محیطی و گوریلا مارکتینگ نیز غافل نماند. از میدان‌ها و‌ خیابان‌های نمایشگاه تا سردر سالن‌های مختلف، می‌توانستید ماکت دریل‌ها و‌ بتن‌کن‌های غول‌پیکر رونیکس را مشاهده کنید. این مورد هم یکی دیگر از وجوه تمایز رونیکس نسبت به سایر برندها بود.

افتتاحیه نمایشگاه و استقبال شگفت‌انگیز بازدیدکنندگان از غرفه رونیکس

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور جمعی از مقامات عالی‌رتبه کشوری و تعداد زیادی از خبرنگاران در ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۲ مرداد افتتاح شد. محمدرضا رامخو، محسن رامخو و حمیدرضا رامخو، مدیرعامل، قائم‌مقام و مدیر زنجیره تامین رونیکس به‌همراه تمام مدیران میانی شرکت و جمعی از بزرگان صنعت ابزار ایران در غرفه رونیکس حضور داشتند. غرفه رونیکس از همان ابتدا با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان مواجه شد.

رونیکس میزبان اصناف، صنایع و اقشار مردم

میهمانان زیادی در طول روزهای برگزاری نمایشگاه از غرفه رونیکس بازدید کردند؛ از مقامات عالی‌رتبه حاضر در نمایشگاه گرفته تا مجریان اصلی و برگزارکنندگان، پیشکسوتان و اساتید بازار ابزار، مدیران عامل برندهای مختلف، نمایندگان اصناف و صنایع مرتبط با ساختمان و سایر صنایع، خبرگزاری‌های مختلف، اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف و نیز مردم علاقه‌مند به صنعت ساختمان و ابزار.

میهمانان ویژه رونیکس

در کنار بزرگان صنعت ابزار و فعالان صنعت ساختمان، حضور اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در غرفه رونیکس در روز افتتاحیه و روزهای دیگر برگزاری نمایشگاه جلب توجه می‌کرد. میلاد کی‌مرام بازیگر سینما و سفیر برند رونیکس نیز در روز افتتاحیه از غرفه این برند دیدن کرد. حضور این عزیزان با استقبال گرم مردم و طرفداران آن‌ها روبه‌رو شد و فضای جذابی را به غرفه رونیکس بخشید.

علی دایی، شهریار فوتبال ایران در غرفه رونیکس

ورود علی دایی شهریار فوتبال ایران به غرفه رونیکس همزمان با اختتامیه نمایشگاه، جمعیت حاضر را غافلگیر کرد. استقبال پرشور مردم و هواداران این قهرمان ملی وصف‌ناپذیر بود. همه چیز تحت تاثیر حضور برترین گلزن تاریخ فوتبال ایران و گلزن برتر سابق بازی‌های ملی فیفا در غرفه رونیکس قرار گرفته بود.

شهریار فوتبال ایران پس از بازدید از بخش‌های مختلف غرفه‌ رونیکس در سالن ۴۰، با همراهی رضا رامخو و هیئت مدیره رونیکس، به استقبال گرم هوادارانش هم پاسخ داد. در نهایت هیئت مدیره رونیکس پذیرای اسطوره فوتبال ایران بودند و با او به گفتگو نشستند.

هدف رونیکس از حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

هیچ تولیدی در جهان بدون وجود ابزار میسر نیست. ارتباط تنگاتنگ دو صنعت قدرتمند ساختمان و ابزار انکارنشدنی است و پیشرفت این دو صنعت، سایر صنایع و اقتصاد کشور را متحول می‌کند.

در همین رابطه، محمدرضا رامخو مدیرعامل رونیکس اظهار داشت: «حضور این برند در این نمایشگاه و نمایشگاه‌های مشابه، فرصتی است که در آن همزمان با بررسی نیازهای سایر صنایع، بتوان بی‌واسطه با مصرف‌کنندگان و مشتریان دیدار و گفتگو کرد. بحث ارتباطات اهمیت بسزایی دارد. ادای احترام به اساتید بازار ابزار نیز برای موسسان این برند جایگاه فوق‌العاده‌ای دارد؛ آن‌هایی که زحمت کشیدند تا رونیکس و برندهای دیگر بتوانند از دل بازار ابزار جوانه بزنند».

چالش‌های پیش روی رونیکس در مسیر پیشرفت

از دیدگاه محسن رامخو قائم مقام شرکت رونیکس، یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در مواجهه با تهدیدها، تبیین و تعیین استراتژی است که می‌تواند سرنوشت کسب‌وکار شما را تغییر دهد.

مدیران رونیکس در سال‌های گذشته تلاش کرده‌اند که تمرکز بیشتری بر جنبه حمایتی برند داشته باشند و در کنار تولید محصولاتی با کیفیت فوق‌العاده، خدماتی شایستۀ هموطنان و کاربران رونیکس را ارائه دهند.

رونیکس متنوع‌ترین برند صنعت ابزار ایران و کیفیتی که اتفاقی نیست!

رونیکس بار دیگر نشان داد که کیفیت اتفاقی نیست! کیفیتی که نه تنها در ساخت بیش از ۲۵۰۰ ابزار برقی، بادی، شارژی و بنزینی و بزرگ‌ترین بانک قطعات کشور با بیش از ۳۴ هزار قطعه، بلکه در تمام جزئیات و حتی در ساخت غرفه نمایشگاهی نیز وجه تمایز رونیکس با سایر برندها بود.

محصولات رونیکس شامل انواع دریل، فرز، بتن‌کن، چکش تخریب، ابزارآلات نجاری و …  در ۱۰ بخش مجزا در سالن ۴۰ نمایش داده شد.

چشم‌انداز رونیکس؛ دستیابی به جایگاه پنج برند برتر دنیا

بومی‌سازی صنعت ابزار کار دشواری است و تامین مواد اولیه مناسب یکی از مولفه‌هایی است که باعث می‌شود تا سیاست تولید این محصول در کشورهای مختلف پیگیری و اجرا شود. هدف رونیکس، دستیابی به جایگاه پنج برند برتر دنیا تا ۵ سال آینده است.

حمیدرضا رامخو مدیر زنجیره تامین و عضو هیات مدیره شرکت رونیکس با اشاره به قابلیت‌های رونیکس در مقابله با تحریم‌های اقتصادی و لزوم اتخاذ سیاست‌های لازم تاکید کرد که یک کارخانه در منطقه آزاد انزلی طراحی شده تا به هدف اصلی در میان‌مدت برای صادرات محصولات برسیم و در بازگشت ارز به کشور و توسعه فعالیت‌های برون‌مرزی پیشتاز باشیم.

رونیکس قدردان حضور پرمهر شما است

رونیکس به‌عنوان متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران در بزرگ‌ترین رویداد ساختمان کشور و خاورمیانه شرکت کرد تا بار دیگر با تمام مخاطبان خود و عموم مردم بی‌واسطه ارتباط کند.

از تمام عزیزانی که از اقصی نقاط کشور برای بازدید از غرفه رونیکس به نمایشگاه آمدند، صمیمانه سپاسگزاریم. قدردان حضور پرمهرتان هستیم و امیدواریم که در نمایشگاه‌های آتی، باز هم تجربه‌ای ماندگار را در کنار هم رقم بزنیم. 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا