شرکت ها

معرفی بهترین پلتفرم کابینت سازی با ۵۰۰۰ نمونه اجرای موفق

سلام ساختمان، اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم کابینت سازی در کشور با ۵۰۰۰ نمونه اجرای موفق است که در زمینه دکوراسیون منزل فعالیت می‌کند. ارائه مشاوره رایگان، اعلام قیمت نهایی و منصفانه کابینت، ارائه ضمانت‌های مطمئن و تاکید بر عقد قرارداد شفاف، از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم است.

به گزارش صما و به نقل از اتحادیه کابینت سازان، وجود پلتفرم‌های کابینت سازی تاثیر قابل توجهی بر پیدا کردن بهترین متخصصین کابینت دارد. مشتریان برای انتخاب بهترین پلتفرم کابینت سازی باید به نکاتی توجه کنند که در این گزارش به آن‌ها اشاره شده است. همچنین در اینجا به معرفی بهترین پلتفرم کابینت سازی با ۵۰۰۰ نمونه اجرای موفق پرداخته شده است. برای آشنایی با ویژگی‌های این پلتفرم و روش دریافت خدمات از آن، تا انتها را مطالعه نمایید.

با بهترین پلتفرم‌های کابینت سازی آشنا شوید

اگر به دنبال کابینت ساز مطمئن هستید، می‌توانید به پلتفرم‌های کابینت سازی مراجعه کنید. این پلتفرم‌ها با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت در زمینه کابینت به نیازهای مشتریان پاسخ می‌دهند. برخی از پلتفرم‌های کابینت سازی، خودشان به صورت تخصصی در حوزه طراحی و ساخت کابینت فعالیت می‌کنند و بعضی از آنها نیز در کنار خدمات دیگر خود، به معرفی کابینت ساز در سراسر ایران هم می‌پردازند. در ادامه با ۵ مورد از بهترین پلتفرم‌های کابینت سازی آشنا خواهید شد.

سلام ساختمان

«سلام ساختمان» به عنوان اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم آنلاین ساخت کابینت در ایران شناخته می‌شود که در حوزه‌های مختلف ساختمانی مانند دکوراسیون داخلی، نقاشی و بازسازی ساختمان نیز فعالیت می‌کند. یکی از مهترین ویژگی‌های این پلتفرم، معرفی بهترین کابینت سازان به مشتریان است. این فرایند توسط پشتیبان‌های سلام ساختمان انجام می‌شود که به علاقه‌مندان کابینت کمک می‌کند تا متخصصین حرفه‌ای شهر خود را برای انجام انواع کارهای ساختمانی پیدا کنند.

مشتریان با سفارش کابینت در سلام ساختمان از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوند:

  • مشاوره رایگان در زمینه کابینت، کمد، بازسازی و سایر خدمات دکوراسیون داخلی
  • معرفی حداقل دو کابینت ساز باتجربه به مشتریان
  • بازدید حضوری متخصصان کابینت از محل پروژه و ارائه قیمت نهایی به مشتری
  • امکان مقایسه چند کابینت ساز از طریق بررسی پروفایل، نظرات مشتریان و نمونه کارهای آن‌ها همراه با قیمت
  • استفاده از انواع ضمانت‌هایی که اعتماد مشتریان را جلب می‌کند
  • عقد قرار داد مطمئن بین کابینت ساز و مشتریان

این مجموعه تا به حال حدود ۵۰۰۰ نمونه اجرای موفق در زمینه ساخت کابینت و کمد با کیفیت داشته است که می‌توانید از طریق سایت و یا صفحه اینستاگرام سلام ساختمان، آنها را مشاهده کنید.

سایت سلام ساختمان بیش از ۵ میلیون و صفحه اینستاگرام آن بیش از ۲۰ میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد دارد. تا به حال بیش از ۳ هزار پروژه به اتمام رسیده و بیش از ۱۵۰ هزار سفارش در این پلتفرم به ثبت رسیده است. سایر آمار مربوط به این پلتفرم را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

مهراز

صنایع چوب مهراز، یکی از شرکت‌های تخصصی در زمینه طراحی و تولید محصولات چوب لوکس است که محصولاتی از قبیل کابینت، کمد دیواری، درب و دیوارکوب ارائه می‌کند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه شرکت مهراز واقع در زعفرانیه و یا بازدید از سایت این شرکت، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند. کارخانه صنایع چوب مهراز نیز در جاجرود واقع شده است.

دیوار

سایت دیوار به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های آنلاین نیازمندی‌ به شما در پیدا کردن کابینت ساز در شهر خودتان کمک می‌کند. از آنجایی که پلتفرم دیوار در زمینه‌ خرید و فروش انواع کالای دست دوم و یا جستجوی متخصصین حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند، در پیدا کردن کابینت ساز با افرادی روبرو می‌شوید که به طور معمول به صورت شخصی کار می‌کنند.

ترب

ترب به عنوان یک موتور جستجوی خرید آنلاین، از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. این پلتفرم با جمع‌آوری میلیون‌ها محصول از بیش از ۱۴ هزار فروشگاه اینترنتی ایرانی، به کاربران کمک می‌کند تا بهترین قیمت‌ها را در انواع فروشگاه‌ها پیدا کنند. موتور جستجوی ترب این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در کمترین زمان ممکن و به راحتی، محصولات و خدمات مرتبط با کابینت سازی را با هم مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

آگهی ۲۴

پلتفرم آنلاین چند منظوره آگهی ۲۴ محصول یا خدمات مورد نیاز در زمینه‌های مختلف مانند کابینت سازی، لوازم خانگی، اتومبیل و یا املاک را به شما معرفی می‌کند. ویژگی مهم این پلتفرم این است که به کمک آن می‌توانید کابینت ساز دلخواه‌تان را پیدا کنید و یا اینکه خدمات کابینت سازی خود را به راحتی به مخاطبان وسیعی معرفی نمایید. در هر دو صورت آگهی ۲۴ یک پلتفرم مناسب برای رسیدن شما به اهداف‌تان به ویژه در حوزه کابینت سازی است.

با وجود پلتفرم‌های مختلف کابینت سازی، انتخاب بهترین پلتفرم آنلاین کمی مشکل به نظر می‌رسد. در نهایت باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که متخصصین کابینت بهترین خدمات را با کمترین قیمت ممکن به شما ارائه می‌دهند. به عنوان مثال پلتفرم سلام ساختمان قابلیتی را به نام ماشین قیمت طراحی کرده است که در محاسبه قیمت کابینت به شما کمک می‌کند. در واقع این ماشین با سوال از شما و در نظر گرفتن تمام نکات و ضرایب، قیمت نهایی حدودی انواع کابینت را محاسبه می‌کند.

پارامترهای دیگری برای انتخاب بهترین پلتفرم کابینت سازی وجود دارد که در قسمت بعدی با آنها آشنا خواهید شد.

برای انتخاب بهترین پلتفرم کابینت سازی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در انتخاب بهترین پلتفرم کابینت سازی، مجموعه‌ای را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

توجه به شفافیت در تعیین قیمت کابینت‌

قیمت کابینت‌ به عوامل مختلفی مانند متراژ، جنس و سبک طراحی بستگی دارد. بنابراین یک پلتفرم خوب، قیمت نهایی را همان ابتدای کار بر اساس عوامل تاثیرگذار بر قیمت مشخص می‌کند. در این صورت مشتریان در زمان تحویل پروژه با افزایش قیمت کابینت روبرو نخواهند شد.

علاوه بر این یک پلتفرم مناسب در زمینه کابینت سازی، امکانی را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند قیمت انواع کابینت‌ها را با هم مقایسه کرده و گزینه مقرون به صرفه را انتخاب کنند. به طور کلی شفافیت در تعیین قیمت کابینت به مشتریان کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

دارای تنوع در معرفی بهترین کابینت سازها

بهترین پلتفرم کابینت سازی، لیست متنوعی از بهترین کابینت سازها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این تنوع شامل گزینه‌های مختلف از نظر متریال، سبک و طراحی می‌شود تا انتخاب متناسب با نیاز و سلیقه خود داشته باشید.

فراهم کردن امکان بررسی نمونه کارها و پروژه‌های انجام شده

با مشاهده و بررسی نمونه کارهای متخصصین کابینت در هر پلتفرم، با سبک‌های طراحی و کیفیت کار کابینت سازهای مجموعه مورد نظر آشنا می‌شوید و در نتیجه تصمیم آگاهانه‌تری برای انتخاب پلتفرم کابینت سازی می‌گیرید. از طرف دیگر این ویژگی نشان‌دهنده توانایی و تخصص آن پلتفرم در زمینه ارائه محصولات و خدمات خود است.

ایجاد دسترسی به نظرات و بازخوردهای مشتریان

تجربیات و نظرات مشتریان قبلی، منبع ارزشمندی از اطلاعات برای مشتریان جدید هر پلتفرمی محسوب می‌شود. این بازخوردها به مشتریان جدید کمک می‌کند تجربیاتی را در مورد سطح خدمات، کیفیت کار و میزان رضایت از متخصصین کابینت و آن پلتفرم فرا بگیرند. بنابراین در صورتی که مشتریان جدید به نظرات و بازخوردهای مشتریان قدیمی دسترسی داشته باشند، می‌توانند با اطمینان بیشتری کابینت ساز و پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ارائه ضمانت‌های مطمئن برای مشتریان

یکی از عوامل جذب مشتریان، ارائه ضمانت‌هایی است که به آنها اطمینان می‌دهد در صورت بروز هر گونه نارضایتی و مشکل، پشتیبانی لازم را توسط پلتفرم‌های کابینت سازی دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال ضمانت‌هایی مانند ضمانت پیش‌پرداخت و ضمانت قیمت منصفانه خیال مشتریان را بابت پول پیش‌پرداخت و قیمت تمام شده کار راحت می‌کند. این ضمانت‌ها در پروژه‌هایی که به سرمایه‌گذاری قابل توجهی نیاز دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

  1. تاکید بر عقد قرارداد با مشتریان

یک پلتفرم کابینت سازی خوب بر عقد قرارداد با مشتریان تاکید ویژه‌ای دارد و به آنها کمک می‌کند تا با کابینت‌سازهای مطمئن و معتبر قرارداد ببندند. عقد قرارداد رسمی میان مشتری و کابینت ساز از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری می‌کند چرا که در متن قرارداد تمام جوانب کار از جمله هزینه‌ها، زمان تحویل، مشخصات فنی و سایر شرایط به صورت قانونی و شفاف تعیین شده و حقوق طرفین تضمین می‌شود.

پیشنهاد می‌شود پلتفرم کابینت سازی را انتخاب کنید که بیشترین ویژگی‌ها از پارامترهای ۶ گانه بالا را داشته باشد. در این صورت تجربه‌ مطمئن و رضایت‌بخش را از ساخت کابینت خواهید داشت.

چرا سلام ساختمان به عنوان پلتفرم برتر کابینت سازی شناخته می‌شود؟

سلام ساختمان تمام ویژگی‌های بررسی شده در بخش قبل را دارد. به همین دلیل می‌توان آن را بهترین پلتفرم کابینت سازی بر شمرد. اگر این دلایل برای شما کافی نیست به موارد زیر توجه کنید که سلام ساختمان را از سایر پلتفرم‌های مشابه متمایز می‌کند.

  • کابینت سازهایی که با پلتفرم سلام ساختمان همکاری می‌کنند، سابقه کاری بالایی دارند.
  • هر کابینت ساز در سایت سلام ساختمان یک پروفایلی شخصی دارد که مشتریان می‌توانند با یک کلیک به سوابق کاری متخصصین کابینت دسترسی داشته باشند.
  • ثبت سفارش در سایت سلام ساختمان به صورت شبانه روزی و در روزهای تعطیل نیز قابل انجام است
  • پس از ثبت سفارش در سایت سلام ساختمان، متخصصین در اسرع وقت با مشتریان تماس می‌گیرند و به آنها مشاوره رایگان ارائه می‌دهند. بنابراین مشتریان با مقایسه توضیحات و نحوه قیمت‌دهی متخصصین کابینت، می‌توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

 

تا اینجا دلایلی برای اثبات برتری سلام ساختمان نسبت به سایر پلتفرم‌های کابینت سازی ارائه شد. پس از بیان این دلایل، به مقایسه مراحل مختلف اجرای پروژه در سلام ساختمان با روش سنتی می‌پردازیم.

اجرای پروژه در پلتفرم سلام ساختمان چه تفاوتی با روش‌های سنتی دارد؟

سلام ساختمان به عنوان یک پلتفرم آنلاین کابینت سازی شناخته می‌شود. به همین علت مراحل مختلف انجام پروژه در این پلتفرم تفاوت‌های قابل توجهی با روش سنتی دارد. در جدول زیر به مهمترین تفاوت‌ها اشاره شده است.

 

 

سلام ساختمان

 

روش سنتی

 

پیدا کردن و انتخاب متخصص کابینت

 

از طریق دریافت مشاوره از پشتیبان انجام می‌شود

 

با پرس و جو از آشنایان و مراجعه حضوری به محل کار متخصص کابینت انجام می‌شود

 

بازدید حضوری از محل پروژه

 

پس از تماس تلفنی و ارائه مشاوره توسط متخصصین معرفی شده از طرف سلام ساختمان، انجام می‌شود

 

توسط متخصصی انجام می‌شود که از قبل خودتان انتخاب کرده‌اید

 

اعلام قیمت کابینت

 

متخصصین کابینت در سلام ساختمان قیمت نهایی کار را اعلام می‌کنند

 

این احتمال وجود دارد متخصص قیمت متری ارائه دهد

 

کنترل منصفانه بودن قیمت کابینت

 

پشتیبان، قیمت متخصص را بر اساس طراحی و متریال بررسی می‌کند

 

کنترلی برای منصفانه بودن قیمت وجود ندارد

 

ضمانت مبلغ پیش‌پرداخت

 

سلام ساختمان مبلغ پیش‌پرداخت مشتری را تضمین می‌کند

 

ضمانتی برای مبلغ پیش‌پرداخت وجود ندارد

 

دریافت ضمانت‌های مطمئن

 

اسناد رسمی ضمانت‌ها توسط پشتیبان به مشتری تحویل می‌شود

 

در بازار سنتی هیچ سندی بابت ضمانت ارائه نمی‌شود

 

عقد قرارداد با مشتری

 

مشاوران نکات مهم قرارداد تاییده شده توسط سلام ساختمان را به اطلاع مشتریان می‌رسانند

 

ممکن است اطلاعات کافی در مورد قرارداد در اختیار مشتری قرار نگیرد یا قراردادی بسته نشود

 

روش اجرای پروژه

 

در تمامی مراحل انجام پروژه، کمک پشتیبان وجود دارد

 

در هیچ کدام از مراحل انجام پروژه پشتیبان وجود ندارد

حال که با تفاوت‌های مراحل مختلف انجام پروژه در پلتفرم سلام ساختمان با روش سنتی آشنا شدید، باید بدانید چگونه می‌توانید خدمات کابینت سازی سلام ساختمان را دریافت کنید.

نحوه دریافت خدمات کابینت سازی در سلام ساختمان

برای دریافت خدمات کابینت سازی در پلتفرم سلام ساختمان، باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • کلیک روی قسمت درخواست کابینت ساز در سایت سلام ساختمان
  • ورود اطلاعات فردی خود مانند نام، شماره تماس و شهر محل زندگی
  • انتخاب نوع سفارش (به طور مثال: کابینت)
  • ثبت اطلاعات درباره ابعاد و مشخصات سفارش
  • اعلام زمان مناسب برای هماهنگی جهت بازدید متخصص

پس از ثبت درخواست خدمات کابینت در سایت سلام ساختمان، محدوده قیمتی به شما اعلام می‌شود که در صورت توافق، سفارش توسط متخصصین خبره کابینت ساخته خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا