شرکت ها

معرفی محصولات جدید شیرآلات قهرمان

برند قهرمان تولید کننده تخصصی شیرآلات بهداشتی در بازار است که سابقه تولیدش به بیش از ۳۰ سال می رسد. به گزارش فروشگاه شیرآلات قهرمان این شرکت با بهره مندی از ماشین آلات و تجهیزات مدرن، خط تولید تخصصی و دانش روز توانسته سال های متمادی در صدر جدول پرفروش ترین شیرآلات ایران قرار گیرد. این شرکت به عنوان اولین صادر کننده تخصصی شیرآلات ساختمانی به بیش از ۱۰ کشور مختلف از برندینگ بالایی برخوردار است و توانسته گواهینامه ها و جوایز متعددی را در حوزه صنعت ساختمان کسب کند.

انواع محصولات قهرمان

محصولات قهرمان در حوزه شیرآلات ساختمانی کامل بوده و همواره در تلاش است تا جدیدترین محصولات را مطابق با سلیقه مصرف کنندگان روانه بازار کند.

  • شیر توالت
  • شیر روشویی
  • شیر آشپزخانه
  • شیر حمام
  • علم دوش (یونیورست)
  • فلاش تانک
  • شیرآلات جانبی(پیسوال، شیر ماشین لباسشویی
  • انواع شلنگ توالت و حمام
  • زیرآب اتومات
  • جامایع

ویژگی های اصلی شیر قهرمان تنوع در مدل، رنگ بندی جذاب، کیفیت آبکاری، کارتریج و پرلاتور و شلنگ بافتی شیر و گارانتی و خدمات پس از فروش است که این برند را نسبت به رقبایش متمایز کرده است.

جدیدترین شیرآلات قهرمان را بشناسیم

قهرمان در سبد کالایی خود بیش از ۵۰ مدل مختلف داشته که هر کدام ۴ کاربرد اصلی شیر را در بر می گیرد. اما خریداران همیشه به دنبال نوآوری و خلاقیت بوده و از رو قهرمان نیز در تلاش است تا مشتریان خود را راضی نگه دارد. در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ این مجموعه نزدیک به ۱۵ مدل محصول جدید روانه بازار کرده است که در ادامه به ۱۰ مدل برتر آن اشاره خواهیم کرد.

  1. شیر زوبین قهرمان» زوبین نمونه طراحی شده و اکونومی است که قهرمان آن را در سال ۱۴۰۲ روانه بازار کرد. طراحی این شیر شبیه مدل اسپانیایی قهرمان است و دارای ۴ کاربرد اصلی می باشد. آبکاری کروم، کارتریج اسپانیایی و مدل اهرمی از شاخصه اصلی این مدل به حساب می آید
  2. شیر اطلس قهرمان» مانند مدل زوبین جدیدترین سری از شیرآلات اهرمی قهرمان است که در سال ۱۴۰۲ رونمایی و به بازار عرضه شد. این شیر کروم دارای ۴ کارکرد توالت، روشویی، حمام و ظرفشویی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در رده قیمت مناسب های قهرمان است.
  3. مدل برلیان قهرمان» آخرین مدل تولید شده در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ قهرمان است که لوکس ترین و جذاب ترین مدل این برند بوده و در رده شیرآلات اهرمی لاکچری است. این شیر که با آبکاری کروم، رزگلد و طلایی تولید شده در ۶ کارکرد شیر ظرفشویی دومنظوره، ظرفشویی ثابت، روشویی پایه بلند، روشویی، توالت و حمام است. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و گزینه ای مناسب برای افراد منحصر به فرد است.
  4. مدل نگین قهرمان» نگین دیگر مدل جدید شیر قهرمان است که در دو رنگ طلایی و کروم به بازار عرضه شده است. این شیر که در دسته تنه سنگین های قهرمان است جزء گرانقیمت ترین مدل های شیرآلات در بازار بوده و طراحی به سبک کلاسیک می باشد.
  5. آنتیک قهرمان» آنتیک همانطور که از نامش پیداست یک شیر لاکچری دیگر از سبد کالایی برند قهرمان است که با سه رنگ کروم، آنتیک طلایی و طلایی مات به بازار ارائه شده است. این شیر که طراحی کلاسیک و سنتی داشته دارای کاتریج سرامیکی اسپانیایی است و از گارانتی ۵ ساله شرکت قهرمان بهره می برد.
  6. شیر دریا قهرمان» طراحی منحصر به فرد شیر دریا باعث شده تا این محصول در زمان کم به صدر فروش شیرآلات برسد. این شیر که دارای طرح بندی مختلفی بوده از لحاظ رنگ بندی و دسته اهرمی متمایز با یکدیگر است. در این مدل شما می توانید از شیر روشویی پایه بلند نیز بهره مند شوید.
  7. ارکیده قهرمان» اگر به دنبال شیرآلات رنگی می گردید شیر ارکیده بهترین گزینه برای شما به حساب می آید. این شیر که در رده شیرهای اکونومی قهرمان است در دو رنگ بندی سفید، کروم و مشکی موجود است.
  8. مدل زاگرس قهرمان» زاگرس نمونه شیر تنه شمش است که طراحی فلت گونه آن باعث جذابیتش شده است.و این شیر که از کارتریج اسپانیایی بهره می برد با آبکاری کروم در دسترس مشتریان می باشد.
  9. شیر مدل ارس قهرمان» ارس متمایزترین مدل شیرآلات قهرمان است که نمونه مشابه آن را در هیچ برند داخلی و خارجی نمی توانید پیدا کنید. این شیر تنه سنگین با طراحی منحصر به فرد خود در دو رنگ کروم و طلایی تولید شده و دارای شیر ظرفشویی فنری مناسب برای آشپزخانه جزیره می باشد.
  10. باران قهرمان» اگر به دنبال یک شیر طلایی با طراحی مینیمال و قیمت مناسب می گردید مدل باران قهرمان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این شیر در دو رنگ کروم و طلایی موجود بوده و از کارتریج اسپانیایی و گارانتی ۵ ساله بی قید شرط شرکت بهره می برد.

منبع: نمایندگی رسمی شیرآلات قهرمان

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا