شرکت ها

مدیرعامل شرکت تابش نور پایتخت در گفت وگو با «صما» خبر داد:

راه اندازی خط تولید ژوپیترهای ۸۰۰وات در تابش نور پایتخت

مدیرعامل شرکت تابش نور پایتخت گفت: از اول شهریورماه سال جاری خط تولید انواع ژوپیترهای با توان ۸۰۰ وات به بالا برای اولین بار در ایران راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت تابش نور پایتخت، تولیدکننده انواع پرژکتورها و چراغ های led در گفت وگو با خبرنگار صما اظهار داشت: از اول شهریورماه سال جاری خط تولید انواع ژوپیترهای با توان ۸۰۰ وات برای اولین بار در ایران راه اندازی شده است.
قره باغی در ادامه اضافه کرد: با راه اندازی این خط تولید تحولی نو در صنعت روشنایی کشور رخ خواهد داد. وی همچنین در خصوص استانداردها و گواهینامه هایی که شرکت تابش نور پایتخت موفق به دریافت آنها شده است افزود: شرکت تاکنون موفق به دریافت گواهینامه های iso / ts16949 : 2009 شده است.
این فعال صنعتی در خصوص دیگر محصولات تابش نور ایرانیان گفت: تمامی چراغ های تولید شرکت ما ; به صورت فوق کم مصرف می باشند و تاثیر شگرفی در کاهش مصرف خواهد داشت به گونه ای که هزینه برق مصرفی را تا ۸۰ درصد کاهش میدهند.
قره باغی همچنین ادامه داد: تمامی محصولات روشنایی و محصولات ترافیکی led، شرکت تابش نور ایرانیان قابلیت استفاده از انرژی خورشیدی (سولار) را داراست.
شایان ذکر است تمامی محصولات این شرکت تولییدکننده دارای ۲ سال خدمات پس از فروش است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا