شرکت ها

معرفی گروه کاشی و سرامیک سینا در گفتگو با علیرضا احدیان،مدیر عامل و عضو هیات مدیره

از خاک تا هنر؛ مسیر تحول در صنعت کاشی با سینا کاشی

گروه صنایع کاشی و سرامیک سینا یکی از معتبرترین واحدهای تولیدی در صنعت کاشی و سرامیک کشور می باشد که از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز نموده است. در ابتدای تولید با ظرفیت ۴ میلیون متر مربع انواع کاشی های دیواری ،محصولات خود را به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه کرده است. کاشی سینا در قریب به سی سال فعالیت خود در صنعت با اجرای   پروژه های مختلف توسعه ای، امروز با ظرفیت بالغ بر شانزده میلیون متر مربع فعال است.

تولیدات شرکت شامل انواع کاشی های دو پخت دیواری بدنه سفید در سایزهای ۶۰×۳۰ و ۹۰×۳۰ و نیز انواع محصولات پرسلانی در سایزهای ۳۰×۳۰ – ۶۰×۳۰ –  ۹۰×۹۰ – ۸۰×۸۰ – ۱۲۰×۶۰ – ۱۲۰×۹۰ – ۱۶۰×۸۰ – ۱۲۰×۱۲۰ – ۲۴۰×۱۲۰ – ۲۶۰×۱۲۰ – ۳۲۰×۱۶۰ – ۲۰۰×۱۰۰ – ۱۰۰×۱۰۰ – ۴۰×۴۰ و ۶۰×۶۰ در ضخامت های مختلف می باشد. همچنین انواع محصولات چینی بهداشتی شامل: روشویی، روکابینتی، توالت های ایرانی و فرنگی و والهنگ در خانواده محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

شرکت سینا کاشی با سمت سهامداری عمده وظیفه نظارت و مدیریت شرکت کاشی پارس را عهده دار بوده و از محصولات این کارخانه در سبد محصولات خود استفاده می نماید.

گروه صنایع کاشی و سرامیک سینا محصولات خود را در پنج برند: سینا کاشی، سورنا کاشی، ستینا کاشی، سارینا کاشی و سینا چینی عرضه می نماید. این شرکت با چشم انداز سرآمدی و رهبری برترین برندها در صنعت کاشی و سرامیک در سطح کشور، منطقه و کشورهای مشترک المنافع و همچنین ارائه انواع محصولات چینی بهداشتی با کیفیت مناسب و قابل رقابت با رقبای داخلی و خارجی فعالیت خود را مدیریت می کند.

امروز بیش از ۷۰ درصد محصولات این شرکت به بازارهای جهانی صادر می گردد و این شرکت ۹ دوره صادرکننده نمونه ملی صادر کننده مدال آور و واحد نمونه کیفی در سطح کشور بوده است. کیفیت و تنوع در طرح و سایز، وجه تمایز محصولات سینا کاشی است که با شعار قدیمی “خاک را به هنر کیمیا کنیم” با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می گردد.آور حسرت ها آور

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا